Er zit helemaal niks in je winkelmandje.
- Mijn Account
- Volg je bestelling
- Mijn verlanglijst
- Winkelmandje
- Afrekenen
- Winkellocaties
- Contact
Winkelmandje
U heeft geen producten om te vergelijken.
Vragen en Antwoorden
Bestellen bij Ocero.nl
Zal mijn bestelling discreet verpakt worden?
Al onze bestellingen worden in discrete verpakkingen verstuurd. Er valt op geen enkele manier te zien wat er in het pakket zit of wie de afzender is. Uw aankoop blijft geheim voor nieuwsgierige buren en postbodes.
Hoe werkt het bestellen?
Bij Ocero.nl is het makkelijk en snel winkelen. U kunt de gewenste producten toevoegen aan de winkelwagen en vervolgens naar de pagina "Afrekenen" navigeren, hier kunt u in 3 eenvoudige stappen op 1 overzichtelijk scherm de bestelling in orde maken. Wij maken gebruik van een open betaalsysteem, dus men hoeft geen account aan te maken om iets te kopen. Heel onze website is ssl-beveiligd dat wil zeggen dat al uw gegevens veilig zijn tijdens het winkelen op onze website.
Wat zijn de verzendkosten?
- Binnen Nederland € 4,99
- Buiten Nederland v.a. € 10,00
Wanneer kan ik mijn bestelling doorgaans ontvangen?
- Bestelling binnen Nederland duren doorgaans:1 tot 2 werkdagen
- Bestelling buiten Nederland duren doorgaans: 2 tot 3 werkdagen
Hoe kan ik betalen?
Ocero.nl biedt verschillende betaalmogelheden. Voor uitgebreide informatie over de verschillende betaalmogelijkheden Klik hier.
Mijn aankoop is defect wat nu?
Op onze Defecten en Retourneren pagina kunt alles vinden wat u moet doen omtrent het defect artikel.
Contact, hoe kan ik jullie bereiken?
Neem gerust contact met ons op per e-mail klik hier, via het contactformulier, of neem telefonisch contact met ons op +31(0)10-7511379