Er zit helemaal niks in je winkelmandje.
- Mijn Account
- Volg je bestelling
- Mijn verlanglijst
- Winkelmandje
- Afrekenen
- Winkellocaties
- Contact
Winkelmandje
U heeft geen producten om te vergelijken.
Defecten en Retourneren
Annuleren van uw bestelling:
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang deze nog niet door ons is verzonden. U kunt uw bestelling annuleren door een email te sturen naar info@ocero.nl, of via het contactformulier.
Als u de bestelling ondanks uw annulering toch ontvangt, kunt u het na ontvangst retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden.
Het is wel van belang dat het product compleet, onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking wordt teruggestuurd. Het aankoopbedrag zal na de ontvangstdatum van de retourzending op uw rekening worden gestort.
Herroepingsrecht van veertien dagen:
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Dit termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Uitsluiting herroepingsrecht:
Om hygiënische redenen kunnen de producten alleen geretouneerd worden als de verzegeling van de verpakking niet is verbroken en het product in ongebruikte en ongeschonden staat verkeerd.
Defect Artikel:
Als het aangeschafte artikel defect is, kunt u deze spoedig na ontdekking hier een melding van maken per e-mail aan: info@ocero.nl. Na melding krijgt u binnen 24 uur een reactie van ons terug. Vervolgens kunt u het defect terug sturen naar Ocero.nl, mits het product niet gebruikt is en indien mogelijk in originele verpakking. (zie bovenstaande uitsluiting herroepingsrecht)
Wanneer het defecte artikel bij ons binnenkomt, beoordelen wij eerst of de schade ons verwijdbaar is. (Wij controleren eerst alle producten voordat ze verstuurd worden.) Als het artikel inderdaad defect is, sturen wij u een nieuw of een vervangend artikel toe. Een defect artikel verzoeken wij u gefrankeerd te retourneren. De kosten voor het retourzenden van een defect artikel worden achteraf vergoed door Ocero.nl. Deze vergoeding is op basis van een pakketzegel binnenland van € 6,75.
Retourneren:
U kunt uw product retourneren naar:
Dreamble Ecommerce
Kiotoweg 733
3047 BG Rotterdam
Nederland
Wij verzoeken u om bij de retourzending het ordernummer erbij te voegen, zodat we weten van wie de zending afkomstig is.
Voor verdere vragen over het retourneren of uitsluiting herroepingsrecht kunt u contact met ons op nemen per e-mail klik hier, via het contactformulier, of neem telefonisch contact met ons op +31(0)107869100